Trečiadienis, Rugpjūtis 21, 2019
   
Tekstas

E. Masiulis: „Rail Baltica" – imkim ir padarykim

Visi norime paprastų ir patogių dalykų. Pavyzdžiui, iš Lietuvos traukiniu greitai nuvažiuoti į Taliną, Helsinkį, Varšuvą ar Berlyną.


Ką daryti, kai tam skirtas „Rail Baltica" projektas stringa, o gal net atsiduria ties žlugimo riba?

Susitikime su liberalais šiandien keistokai nuskambėjo susisiekimo ministro R. Sinkevičiaus pasakymas, kad ne Lietuva čia kuo nors rizikuoja (derybose dėl papildomos atšakos iš Kauno į Vilnių) – neva rizikuoja mūsų kaimynai iš Baltijos šalių.

Situacija mano akimis:

1. Lietuva turi istorinį šansą susijungti su Europa „greitaisiais" bėgiais.

Jei šią galimybę paleisime vėjais, faktas, kad vien Lietuvos pinigais to niekada nepadarysime.

2. Todėl reikėtų baigti žaidimus smėlio dėžėje ir imtis sprendimų.

Kokių? Jau dabar finansuojant ES modernizuojama geležinkelio vėžė tarp Vilniaus ir Kauno, kur traukiniai galės judėti 160 km/h greičiu. Vadinasi, atstumą įveiksime kiek daugiau nei per pusvalandį. Taigi – iš Vilniaus Kauną galime pasiekti greitai ir be papildomos vėžės, o Kaune galėtume sėsti į kitą traukinį – link Varšuvos ar Talino.

3. Ministras R. Sinkevičius sakė, kad iš šiandienos pozicijų susitarimui su kaimynais dėl „Rail Baltica" galėtų užtekti vos 2 valandų. Tai kodėl mūsų Vyriausybė delsia mėnesių mėnesius? Imkim ir padarykim. Ant kortos – ne vien milijardinės ES investicijos.

Skyriaus naujienos

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Mus rasite

Lankomumo statistika


www.serveriai.lt